Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

ragean

Hi. I’m bored.

About

Username
ragean
Joined
Visits
88
Last Active
Roles
Member
Realm
Ragean's Realm
Gender
Male
Level
46
Hobbies
Quitting
Clan
Homeless Fish Foundation

Activity

  • skullcandy36052
    Antonio Brown a snake
    September 8
    • ragean
      ragean
      Hey. He’s a good kiddo. Don’t be yankin’ me about football >:P
  • Hi. I’m bored.
    August 26
  • ragean changed their profile picture.
    Thumbnail
    July 25
  • So I watched season 3 of stranger things haha. So 80s. A lot of the music listened then i still listen too. Music will never change in my opinion.
    July 14
  • Can we get a hell yeah for Harley’s?
    July 13
  • ragean changed their profile picture.
    Thumbnail
    July 13
  • Seems I was given a second chance to return to the game. I am still debating on taking this chance or not.. This game is honestly amazing. And thinking of leaving it but NOT because it was just a game but obviously the kind people that I have came across on this game is what I would’ve missed most.
    July 12
  • Reynaldo Giles
    Sup oakland raider's fan, I'm a New England Patriots fan :D
    June 19
    • ragean
      ragean
      Haha. Good Good.
  • Has anyone had cotton candy grapes? They are amazing.
    June 4
    • Pickles2001
      Pickles2001
      I saw my local Walmart had some but didn’t get them because of events like our prom(we had to focus on getting read for that) so we didn’t get them)
  • Azsimuth
    I keep one of your Cowboy hats hostage! The demand is 100 cubits!
    April 19
    • sdgamez3
      sdgamez3
      Um he can just buy another with 100c but *shrugs*
      Noooooo we gotta save that poor hat!!!!!!! Aaaaaaahhhhhh save it!!!!!
    • ragean
      ragean
      >:( I sha’ll come and save this hat!
    • Yakroo
      Yakroo
      Can i be your sidekick Comboy Man? Hahaha
    • sdgamez3
      sdgamez3
      *sends an active qbee bomb at azsimuth*
  • ragean changed their profile picture.
    Thumbnail
    April 12
  • Hows everyones day
    March 15
    • U
      U
      Good, yours?
    • ragean
      ragean
      Interesting haha
    • Koekenbak
      Koekenbak
      i try too ignore daytime :)
    • Yakroo
      Yakroo
      Koe is secretly a vampire
    • TomBoo
      TomBoo
      horible
  • iitssaera?
    hmm.... -poke-
    March 13
    • ragean
      ragean
      -pokes back-
    • iitssaera?
      iitssaera?
      >:o excuse me this is a one way thing sir
    • iitssaera?
      iitssaera?
      oh i didn't notice ;00 -boop-
  • ExCelsius
    New name I see...
    November 2018
  • noent
    *stalks*
    August 2018
    • ragean
      ragean
      *Stares at you stalking me*
    • Ultra.
      Ultra.
      *Stares at two people staring at eachother*( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Howdy :)
    July 2018
  • Spookaloni
    Ooga Booga henlo Rageananenaneann
    July 2018
  • *Joystick*
    I found a lost bottle in the beach. It had a sheet of paper into it.. It says "Howdy!".. I think you threw it away didn't you? =P
    July 2018
    • ragean
      ragean
      O_O *Looks Around* Maybe
  • Didn’t the familiar people have the green box around them whenever they said something in a discussion or a comment, I feel like hey use to have it and don’t have it anymore.
    July 2018
  • -GreyCoralKing-
    Ragean I had our food baby today, delivered a healthy 6lb girl. She had your eye color, brown. I sent her off to boarding school, they grow up so fast. Sorry I didn't send you a picture or two but they would of been crappy photos.
    July 2018
    • ragean
      ragean
      ;(
    • Aroe
      Aroe
      I feel like I’m picking up what you’re putting down...lmao.

      You’re insinuations are amazing.
  • Mad Dog Gamer
    When can we meet in game so I can get my prize???
    June 2018
  • ragean changed their profile picture.
    Thumbnail
    June 2018
  • -GreyCoralKing-
    If you were curious to know what Ragean would look like with no clothes here it is, you are welcome.

    May 2018
  • no pokes hurt >:
    January 2018
    • *Joystick*
      *Joystick*
      shushing's better :)
    • Graceful Thunder
      Graceful Thunder
      Yeah, but poking is also fun. :D
    • Mad Dog Gamer
      Mad Dog Gamer
      XD
    • -GreyCoralKing-
      -GreyCoralKing-
      Especially if you are poking someone with a stick. A sharp stick.....OR A SWORD. IGNORE ME AND LOSE YOUR ARM....I mean what O_O.
    • ragean
      ragean
      O
    • Elemental god
      Elemental god
      *punches ragean hard in the stomach*

      Poke
  • Graceful Thunder
    *poke*
    January 2018
  • ragean changed their profile picture.
    Thumbnail
    September 2017
  • Hello
    August 2017