Mam fajny pomysł na urozmaicenie gry :)

Można by dodać nowy tryb Przygoda byłby głud i inne takie rzeczy były by potwory kture mogom cie zabic i zwierzenta kture morzna zabiac na jedzenie albo hodowac i jeździć na koniach dodała bym też miecze i łuki i np byłby takie ogromne światy karzdzdy by miał 1 Ale np można by było zapraszać znajomych i wogule zrobiła bym też bardzo durzym wspólny świat na którym było by miasto sklepy i inne można by było na początku wybrać jacy takim prace np hodowca farmer myśliwy no i inne takie i gdyby się miało przykład farmer to by się zostawało xp za sianie nasion i inne takie Mam nadziej że coś w tym stylu zrobicie :D

Comments

• Hej Lamcia, widzę że jesteś nowa na Forums. Man nadzieję, że dobrze się tutaj bawisz, jednak obowiązują reguły. Po pierwsze, wszystkie inne części forum są tylko i wyłącznie anglieskojęzyczne. Więc jeżeli masz jakieś pytania albo coś innego do powiedzenia, zrób to tutaj.
  • sdgamez3sdgamez3 Member
    edited May 2019
    Translation:
    Title:
    I have an idea to spice up the game :)
    Paragraph thingy:
    You could add a new mode. Adventure would be stupid and other such things would be monsters that can kill you and the animal that can be killed for food or breeding and riding on horses would also add swords and bows, and for example would be such huge worlds that would have 1 you could invite friends and wogule I would also make a very big common world where the city would be shops and other would be at the beginning to choose what kind of work such a farmer farmer hunter and other such and if you had a farmer example would be xp for sowing seeds and so on. I hope you will do something like that: D
    Krakeen:
    Hey Lamcia, I see you're new to Forums. Man, hope you are having fun here, but rules apply. First of all, all other parts of the forum are only English-language. So if you have any questions or something else to say, do it here.