Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

O.right.O has won the Pink Umbrella raffle! Next drawing is for a Ramm.
The Ramm Week has ended, congratulations to all the winners!

Lil Natey

to this day, im still looking for an o/y

About

Username
Lil Natey
Joined
Visits
16
Last Active
Roles
Member, Familiar
Realm
REALM OF turtles
Gender
Male
Level
36
Hobbies
Eating,Drawing like a boss,Talking,Playing CC
Clan
7 Hearts

Activity

  • to this day, im still looking for an o/y
    May 21
  • Yakroo
    So when Peng shares his thoughts about mods, its not rude?
    Its only rude when peeps share thoughts about Peng?
    I proclaim you as Peng's Top Worshiper :)
    May 20
    • 5 Comments hidden
    • Mr. Penguin
      Mr. Penguin
      I didn't take what he said as an insult. If I take anything someone says on this game as an insult I'd probably go insane. I take everything as sarcasm, even tho it's not. I know why Yak commented on my profile and he had the right to. Granted it started an argument, but it's gone now. It's your guys choice to carry it on cause I am sick of it rn. I didn't start the arrows so why should I carry on, even tho, as you can tell by my pic, I ain't exactly following it.m
    • Yakroo
      Yakroo
      ^same, would like this to get deleted. If i get banned i will not blame anyone but me.
    • Lil Natey
      Lil Natey
      i cant delete it, you have to delete it yourself
    • Yakroo
      Yakroo
      I cant too
    • Lil Natey
      Lil Natey
      ......

  • my life is complete
    May 18
    • 5 Comments hidden
    • Lil Natey
      Lil Natey
      the maker is not not hatsune miku and song is in desciption of vid :v
    • Pious
      Pious
      And the anime chick is from an episode of Bleach.
    • Space_fetus
      Space_fetus
      leek spin has followed me here..
    • Pandorite
      Pandorite
      I love that scene. It's better in the subbed version :3 version xD
    • *JulieSings*
      *JulieSings*
      Omg...
  • LOL I JUST GOT A FREE SPARKY FROM A FREE CHEST AND I GOT AN ICE WIZ FROM MAGICAL CHEST NOT LONG AGO IN CLASH ROYALE >:OOOOOOOOOOOOOOOO

    so HAPPY
    May 14
  • Lil Natey changed their profile picture.
    Thumbnail
    May 13
  • Shroob
    It's your one year anniversary, and your new name is.....
    Big Natey
    :D
    May 11
  • Shroob
    stop going around to people when their banned be like like.
    banned
    Like I think we can see and don't bring that much attention.
    You've been kinda rude so now you're Tiny Natey.
    GOOD DAY SIR.
    May 10
  • Lil Natey changed their profile picture.
    Thumbnail
    May 7