Dutch/Belgium!

2»

Comments

  • scorto7scorto7 BelgiumRetired Moderator
    Ja... bijna elke plaats waar ik naar toe ga is er wel een nederlandse of belgische spelere te vinden. En niet altijd de zelfde, veel verschillende.

    Ik had geen idee dat dit spel zoo populair was geworden in onze lage landen.
  • elemental godelemental god The netherlandsMember
    Scorto7 said:

    Ja... bijna elke plaats waar ik naar toe ga is er wel een nederlandse of belgische spelere te vinden. En niet altijd de zelfde, veel verschillende.

    Ik had geen idee dat dit spel zoo populair was geworden in onze lage landen.

    het is best wel leuk, je zou niet denken dat onze kleine kikkerlanden zo vaak gezien zouden worden in uberhaupt een spel
  • interessant, im zo verveeld xD
  • Ja, best wel grappig :>
  • Ik speelde het toen er nog geen vlaggen waren. Goede oude tijden
  • Heyy! :D
    Telt dit als necroposting? D:
    Dit lijkt me niet echt necro-post maar als dit necropost is vertel me dan alsjeblieft D:
  • Het is geen nicro post alleen als je het achter elkaar doet :P volgensmij
  • elemental godelemental god The netherlandsMember

    Het is geen nicro post alleen als je het achter elkaar doet :P volgensmij

    Multipost is dat het achter elkaar is xD
    Flookey said:

    Heyy! :D
    Telt dit als necroposting? D:
    Dit lijkt me niet echt necro-post maar als dit necropost is vertel me dan alsjeblieft D:

    Normaal wel, maar sinds dat dit gewoon een taal ding is telt het niet als necropost ;)
  • Oké bedankt :)
  • Oh ja xD Wat is necro post eigenlijk? Kan iemand uitleggen?
  • Necro post is als je reageert op een oude discussie.Het staat niet in de forum rules dus ik wist eerst ook niet wat het was ;)
  • Oh dankjewel :P
  • scorto7scorto7 BelgiumRetired Moderator
    edited March 2017
    Flookey said:

    Necro post is als je reageert op een oude discussie.Het staat niet in de forum rules dus ik wist eerst ook niet wat het was ;)

    Dat is inderdaad correct.

    Behalve dat het wel in de "forum rules" staat(onder de "don'ts").

    Do not bump ancient and outdated discussions, just make another one with your detailed explanation.

    Nu zegt het wel niet hoe lang het duurt voordat een discussie als te oud wordt beschouwd. Maar horus heeft al meerdere keren gezegd dat discussies ouder dan dagen als te oud kunnen beschouwd worden.
    Hierbij voeg ik wel dat het niet altijd zo wordt gedaan en dat de individueele forum moderators zelf beslissen om dit te negeren of niet(bijvoorbeeld bij forum games, of een topic en de info in het topic nog steeds relevant zijn).

    Anyway..... het was sinds maart dat dit topic een response had, dus...minder dan dagen.
    Zeker geen necroposting. :)
  • Evil QbeeEvil Qbee Member
    edited April 2017
    Okay. Nu weet ik wat necro posting is :>

    Extra uitgelegd :P
  • Ik ben moe, dat dacht ik gewoon te zeggen xD
  • SuperxtremeSuperxtreme The NetherlandsGame Moderator

    Ik ben moe, dat dacht ik gewoon te zeggen xD

    Lol ben jij ook Nederlands?
  • elemental godelemental god The netherlandsMember

    Ik ben moe, dat dacht ik gewoon te zeggen xD

    Ow wow xD

    Nog een nederlander lol
    #dutchtakeovercc
Sign In or Register to comment.