Cubic Game Master2 has won the Ghost Costume raffle! Next drawing prize is a Krampus Mask!
Cubic Halloween Town judging has come to an end, results are now live!

Is this what glitches Qbees look like?

Bluejay_1Bluejay_1 Member
in Bug Reports 27.75 Karma
I'm at pens and I see this guy, usually they look a bit diffrent (But then again they awlayes look odd). But does this glitched Qbee look like a new outfit? Or a polka dot tree? Or is it just jumbled game files?

Comments

  • *MaryMoon**MaryMoon* FamiliarMember, Familiar
    6.95 KarmaFamiliar
    He looks like a walking mushroom/tree!! Pretty dang awesome i think..
    No idea whats causing it but i suggest you u add this pic to suggestions for new clothes.. Mushroom hat.. Outside wear...
    Camo clothes would rock!!
  • CanItBeDoneCanItBeDone The Universe; The Milky Way Galaxy; The Solar System; Earth; North AmericaMember
    122.40 Karma
    It's a pretty old glitch, looks like a bunch of jumbled game files to me.
  • Bluejay_1Bluejay_1 Member
    27.75 Karma
    I thought 'leak of the update :O' but idk could be anything
  • *JulieSings**JulieSings* Member
    39.15 Karma
    It's caused by lag I believe.
    It kinda looks like a pumpkin xd
  • Bluejay_1Bluejay_1 Member
    27.75 Karma

    It's caused by lag I believe.
    It kinda looks like a pumpkin xd

    In my case I thought it was some cool elf pants & a wierd tree shirt ;3;
  • lucaaa795lucaaa795 Potatoe's worldMember
    225.60 Karma
    If the guy has reversed weird flag and lvl 1 and no name then of course what he wears is just a glitch.
  • LateComLateCom FamiliarMember, Familiar
    15.85 KarmaFamiliar
    He has no name... it's just a literallly black square and lvl 1 next to it. A hacker???
  • lucaaa795lucaaa795 Potatoe's worldMember
    225.60 Karma
    LateCom said:

    He has no name... it's just a literallly black square and lvl 1 next to it. A hacker???

    It is NOT a hacker.
    It's because of your weak internet connection..They are normal players only you see them like that
  • LateComLateCom FamiliarMember, Familiar
    15.85 KarmaFamiliar
    er i dont think so man


    cuz

    my game is working fine the textures is working properly, but i still see that guy as a lvl 1 and that black thingy,
    they have been around the game for some time in pens and idk why but its kinda weird... even with my good connection that doesnt really lag at all doe.
  • lucaaa795lucaaa795 Potatoe's worldMember
    225.60 Karma
    LateCom said:

    er i dont think so man


    cuz

    my game is working fine the textures is working properly, but i still see that guy as a lvl 1 and that black thingy,
    they have been around the game for some time in pens and idk why but its kinda weird... even with my good connection that doesnt really lag at all doe.

    Trust me.It is not a hacker.Its because of your internet connection.
  • CanItBeDoneCanItBeDone The Universe; The Milky Way Galaxy; The Solar System; Earth; North AmericaMember
    122.40 Karma
    LateCom said:

    er i dont think so man


    cuz

    my game is working fine the textures is working properly, but i still see that guy as a lvl 1 and that black thingy,
    they have been around the game for some time in pens and idk why but its kinda weird... even with my good connection that doesnt really lag at all doe.

    Did you try re logging? That usually fixes the problem, it reloads the texture. And it's definitely an issue with your connection as Lucaa said.
  • QbirdQbird Member
    93.25 Karma
    Happens to me too, the body's texture of the Qbee is remplaced by another texture from the game, and sometimes that person's name and flag can change to weird stuff (e.g weird flags, missing name)
  • Bluejay_1Bluejay_1 Member
    27.75 Karma
    Qbird said:

    Happens to me too, the body's texture of the Qbee is remplaced by another texture from the game, and sometimes that person's name and flag can change to weird stuff (e.g weird flags, missing name)

    Yea, it happens a lot to most of us.
    But hey I just thought it looked like a cool leak :D
    (Or is it <.<)
  • Yourface2684Yourface2684 FamiliarMember, Familiar
    2.70 KarmaFamiliar
    It happens mostly in pen's because of the lag but if you relogg they go back to normal.
  • Bluejay_1Bluejay_1 Member
    27.75 Karma

    It happens mostly in pen's because of the lag but if you relogg they go back to normal.

    Yea I know that. But some do look cool, like the one I got at top of the discussion
  • Mystery AgentMystery Agent Member
    4.95 Karma
    lucaaa795 said:

    LateCom said:

    er i dont think so man


    cuz

    my game is working fine the textures is working properly, but i still see that guy as a lvl 1 and that black thingy,
    they have been around the game for some time in pens and idk why but its kinda weird... even with my good connection that doesnt really lag at all doe.

    Trust me.It is not a hacker.Its because of your internet connection.
    Yeah it not hack , it was bug
  • 16.55 Karma
    Bluejay_1 said:

    I'm at pens and I see this guy, usually they look a bit diffrent (But then again they awlayes look odd). But does this glitched Qbee look like a new outfit? Or a polka dot tree? Or is it just jumbled game files?

    Thats new, usually they would look flame orange, kind of paper like with the only 3D part of their body being the head. Along with that flag and level 1.
Sign In or Register to comment.